Träning på Boviken



Uppslutningen var knapp på Bergens träning ikväll på Bovikens havsbad. Mer än halva laget var borta på grund av olika anledningar.

Men det var ändå en taggad och glad kvartett som latchade nere på stranden och höll igång i mer än en timme.

BBK fick förstärkning av tidigare Sunnanå och Drängsmarksspelaren Erik Andersson, som visade att takterna sitter kvar trots att han i nuläget har lagt skorna på hyllan.

Utsände reportern tog en pratstund med Anders Cheung efter träningens slut...



Hur är känslan efter kvällens träningspass? - Jo men jag tycker att det ser bra ut. Laget är i harmoni och jag känner mig personligen i bättre form än tidigare. Jag har tränat en del med Sunnanå på slutet.

Men det var dock inte så mycket till träning? - Nej uppslutningen var inte bra. Jag är besviken på de spelare som inte dök upp, men samtidigt är det upp till varje spelare själv att hålla igång och hitta sin egen form.

Kan vi räkna med något nytt träningspass under resan ner till Skåne? - Vi ska absoluta träna igen innan matcherna drar igång. På fredag när vi övernattar vid Hässleholm ska vi träna intill en sjö som har en mycket bra strand med gott underlag.

Hur går annars tankarna så här kvällen före avresan? - Just nu tänker jag faktiskt mest på minibussen som jag inte vill att vi ska krocka med, vilket i så fall skulle bli en väldigt dyr affär. Den har ändå kostat oss inte mindre än 7500 spänn.

Erik L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0