Kinesisk vecka

Cheung är hemma i stan och trashet har redan börjat med Kernell. Som alla vet så har de haft olika dispyter efter Sunnanåcupen då Cheung barkade loss och riktade ett slag mot ansiktet. Klart Bergen tar Cheungs parti och skulle det hända igen så finns vi bakom Cheung!

- Kernell är en poussy, han går omkring och tror han är någon jävla cirkusapa och kan vara som han vill. Jag har sagt till honom att jag är redo när han vill men killen vågar inte ens titta mig i ögonen, för att inte tala om facebook. Så länge jag slipper se honom är det lugnt. Jag ska ju fara imorgon på ff:s träning och är han där så får han ta konsekvenserna säger Cheung.

Om veckan som kommer säger Cheung såhär:

- Nu ser jag fram emot en fullspäckad vecka med mycket Bergen-aktiviteter. Det jag syftar på är främst de utsökta gemensamma med red port som huvudingrediens. Att det är oftast gris på menyn så kan inte alla delta.
På fredag så vankas det utförsåkning i Bygdsiljum vilket jag ser framemot.


Kommentarer
Postat av: 33

Olov verkar vara inne på samma spår...

2010-04-01 @ 23:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0