Åker i helsinki

God kväll!

Hoppas att alla i Skellefteå har en trevlig midsommar, har hört att Bergen-spelarna William och Samuel tagit en gemensam middag. Mycket bra, viktigt med gemenskap som stärker våran lagkänsla! Det kommer synas på planerna att vi har tagit många gemensamma.

Som dom flesta vet så kommer jag inte vara med i årets NLBS pga privata skäl, måste säga att jag är tacksam till ledningen som valde att släppa mig på semester. Jag tror att Winka skulle vara en mycket bra ersättare till mig, förhoppningsvis har han tid och lust att spela med Bergen. Det är inte vem som helst som får ett kontraktserbjudande av ledningen. President Palani är väldigt noggrann med detta, spelaren som kommer in i Bergen ska hålla en hög nivå på alla plan, vilket jag vet Winka gör!

Jag kommer att följa lagets bravader här på bloggen, lycka till!

#19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0