Rehab

Idag spelade BBK Anders Cheung en träningsmatch med IF VP där man mötte ett hyfsat div 4 lag. Cheung som hade lite känningar före match spelade hela matchen och fick hänga dit en kasse, dock så var det inget inget smart val av Cheung att spela denna match.

- Nu efter matchen har jag enorma problem med att bara gå i lägenheten. Jag kände före matchen att jag hade lite ont kring ljumskområdet och trodde att det skulle hålla. Nu är det bara bita ihop och köra rehab, säger en lugn Cheung.

Presidenten Osman Palani fick höra nyheten från bloggen och var inte alls glad.

- Cheung är en grymt viktig spelare och jag hoppas att skadan är lindrig. Förhoppningsvis ska det här inte vara någon fara för NLBS i sommar, kommenterar en fåordig Palani.


Kommentarer
Postat av: Erik

Låter inte som en allvarlig skada iaf.



Min spontana känsla säger att Bergen BK kommer ställa upp med fullt lag i sommarens NLBS, och jag hoppas o tror på seger detta år:)

2010-04-15 @ 22:08:39
URL: http://lundgrensjournal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0