Roligt tidsfördriv för Invitational deltagare!

GOE anordnar en liga i xperteleven för alla deltagare i GOE. Jag kommer själv att delta som Crystal Palace FC bara jag blir godkänd.
Jag tycker så många som möjligt borde vara med och spela och visa vem som är den riktiga Lagerbäck!

I övrigt verkar det inte hända så mycket i Bergen just nu vad jag har fått veta. Tråkigt att det stora ansiktet utåt Pont Laisfeldt inte kan skriva lika mycket, han brukar allt som oftast sitta på några smaskiga rykten.

Har just kollat på Ryssland-Vitryssland och måste säga att jag blir imponerad av Vitryssarna och det lingonstämpeln kan man nog redan nu tvätta bort. Med Dinamo Minsk i KHL kommer dom nog allt som oftast att ha ett väldigt samspelt lag i VM som dessutom får spela i en liga där många lag håller hög klass. Samma sak gäller Lettland, men det har nog ingen missat!


Champions League möte ikväll mellan Chelsea och Barcelona. Svårt att tippa men skulle jag sätta pengar på någon så blir det nog Barca, Chelsea är ju tvungna att öpnna sig på ett annat sätt än senast.

Personligen håller jag på Chelsea i denna kamp men tycker egentligen att CL inte är så jätteintressant, Liverpool är ju utslagna.


Även om det inte blir många vettiga rader så blir det iaf ett nytt inlägg, tack för mig!


/ # 89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0