På väg till A-torp

Jag vill bara bekräfta att jag är på väg att skriva kontrakt med min moderklubb IFK Anderstorp. Allt eftersom tiden gått har valet blivit klarare och klarare. Det enda som fattas är min underskrift, men jag väntar bara på att övergångspappret ska komma hit. Jag förväntar mig att jag ska vara spelklar när jag kommer hem den 15 juni.

Känner mig riktigt spelsugen och det ska bli grymt att få dra på mig A-torps matchtröja igen. Jag hoppas kunna hjälpa min moderklubb högre upp i seriesystemet, vilket inte borde vara något problem med tanke på hur laget har startat serien.  

Ett litet mål som jag satt upp är att lira Sunnanåcupen 2011 med IFK Anderstorp, vilket inte är helt omöjligt. Jag hoppas att jag får över några spelare till A-torp nästa år.

Samtidigt som jag spelar för IFK Anderstorp ska jag även träna lite med Sunnanå. Jag kan behöva lite extra träning.

Jag ser fram emot en trevlig sommar med många titlar!

#19 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0