hmm

Hallå, Samuel Pont här.. Har ju som fredrik nämnt i ett tidigare inlägg flyttat och har inge internet där än så har inte kunna komma med något nytt på sensaste tiden och tycker det är mycket bra av Whike och Fredde att ta ansvar och skriva som flera andra bör göra!!?? Cheung? Osman? Wille?

Vad har då hänt de senaste veckorna? Jo, Osman har tagit kontakt med några damer till damklubben som fortfarande är lite tunn. Sen har även Pont och Palani diskuterat hur vi ska lägga upp truppen till beach och invi i sommar och det ser vädigt intressant ut må jag säga. Ryktena säger att Cheung ska bli sjunde man men han är ju stjärnan trots allt...

Whike har ävern gjort att fantastiskt jobb i Norge där han scoutat fram några väldigt ntressanta spelare som kanske får dra på sig den gula tröjan i framtiden.

Jag hoppas alla börjar ta ansvar och skriva saker på bloggen, alla vil ju veta hur det går med Denise Tang och tjejen på marks and brands för Cheung t.ex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

samme jag har alltid sagt att jag inte kommer att ta mkt ansvar på hemsidan:)

var annat för mig än att ödsla tid på hesidan!!!

2009-05-05 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0