quaserdras filosofi

Kul läsning att Paymä äntligen får chansen, den är han värd. Han har faktiskt rekordet i längd-gråtning vilket kan skrämma vilken motståndare. Vi får bara hoppas på att Osman tar sitt ansvar och omskolar till vänsterfotad (om mannen inte redan är det). I lördagskväll kom det ett textmeddealnde till Samme's mob, det va hägglöf [haggloef] även kallad häggen som hörde av sig och Samme med sitt snabbtänkande och sin "storijisnirnoff??" tog chansen direkt och började diskutera kontrakt, bra jobbat jättebebis. Jag har även en idé på förbättringar på BBK´s logga, jag skulle behöva komma i kontakt med Bi. Idag drar jag nog förbi gymmet, det rycktas om hammarbäck. Nä nu ska jag äta frulle...

citat: "Om du inte dribblar de där tre dödar jag dig" Luciano Spalletti

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0