Fredrik LIndqvist

Återigen så placeras den stora tanken Fredrik LIndqvist i Bergen BK efter vissa uttalanden på GOE:s hemsida. Så vi i Bergen hoppas och tror nu att Fredrik kommer skriva på inom de närmaste dagarna vilket vi kommer bli mycket nöjda med. Han är en spelare vi tror starkt på!!

Detta går att läsa på GOE:s hemsida



"Stinky plockar fram motorsågen

Efter en två måndaders visit i sydost asien är Fredrik "Stinky" Lindqvist hemma i stan igen. Det första han får veta när han träffar Tränare Bergman är att han är borttagen från hemsidan utan en förklaring från ledningen.

" Det var väldigt oväntat att jag tagit bort från hemsidan redan men jag har mig från första början känt mig motarbetare av Jacob Hasslow. Inavel råder i klubben och svågerpolitiken råder inga gränser."
" Jag har även att hört talas att det pratas bakom min rygg och jag kan säga att uttalanden av en viss karaktär kommer att återbetalas. Jag kan säga att jag inte varit helt lyckad i korpen-sammanhang men ledningen har inte gjort något för att hjälpa mig. Dock måste jag säga att jag levererade under Invitational och var vårt mitt lag klart bästa spelare. "

Vi har sökt Jacob Hasslow för en kommentar utan framgång..."

Bloggen har sökt Lindqvist förgäves men har inte fått tag på honom, men till veckan kommer det komma ett nytt inlägg om grabben då han förhoppningsvis är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0