Snabbhet och kondition?

Anders Cheung imponerade rejält på träningen igår med Sunnanå SK. Han kliver ut ut omklädningsrummet 5 minuter efter att träning börjat, i den gula (underbara) BBK dräkten. På 100 meter går det ganska bra för Cheung, men efter det tar han helt slut. När laget senare under träningen ska springa 3x 1000 meter får cheung det tyngre. Kan det var den olidliga hetten, den alldeles för tighta BBK dressen eller de blödande skavsåren. NÄ, Det är korvmagen som säger ifrån. När jag såg honom på bortre långsidan så fick jag mig ett gott skratt. Hästsvansen fladdrade i luften och hans steg var inte längre än en dvärgs. Cheung slutade på en hedrande 18:e plats av 18 deltagare i alla tre loppen och efter loppet anklagade han även Massi för att han ha fuskat, för att sjunka ännu lägre och nå botten. Mitt tips är att Cheung drar ut på elljusspåret redan idag, för att komma i form inför beach...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0