Bråket med GOE

Som det skrivits om tidigare här på bloggen har jag, Fredrik, varit i ett mindre bråk med GOE nyligt. Jag tänkte förklara min syn på det inträffade och lämna min version. Jag känner att en förklaring är på sin plats eftersom att det här bara ger negativ publicitet för båda parter.

Som bekant så spelar jag även Innebandy i KAIF och när jag den 1/6 skulle gå inte och kolla om något nytt hade hänt möts jag av följande kommentar:
 
Namn: GOE
Datum:
 2009-06-01 14:59
Fredrik Lindqvist är en pajas

Jag kunde verkligen inte förstå varför deras hets skulle drabba mig och tappade besinningen, något man kanske ångrar nu, men jag svarade på inlägget genom att säga:

GOE är en pajas förening styrd av pojkar som får alldeles för mycket av sina föräldrar.

Givetvis var det dumt av mig att hugga tillbaka och sjunka till den nivån attentatsmannen håller, för jag kan inte säga att jag vet säkert om GOE ställer sig bakom uttalandet och den omogna framtoningen. Även om jag fått indikationer på att det kan ha varit tränare Bergman så kan jag inte veta säkert.

Detta togs senare upp på GOEs hemsida varpå forwarden Jonas Burman svarade: Man får vad man förtjänar.

Vad Jonas vill säga med det får han själv stå för men i min mening var det precis så att GOE fick vad man förtjänade i denna fråga.

Vidare kan jag säga att jag ångrar att jag gav mig in i pajkastningen med tanke på att Bergen BK skulle kunna få negativ publicitet i ett fall som detta.
Jag vill även tacka Bergen BK för att man ställer sig bakom mig i den här frågan och visar mig sitt fulla stöd.

# 88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0