Rapport från träningen

Bergen BK begav sig till boviken på torsdagsaftonen för att känna på matchunderlaget. Vädert hade varit ostabilt hela dagen och efter en kvarts träning blev bägaren fylld och det började spöregna. BBK-spelarna lyckades stå ut i en kvart till sen blev skaderisken för stor. Ingen imponerade stort men det syns att det finns kvalitét under fasaderna. O.Palani hade lite problem med bollbehandlingen, men det har ju aldrig varit känt för att vara hans starka sida. Av tidigare erfarenhet så känner vi ju till att Palani spelar ut alla sina kort när matchen börjar imorgon klockan 11.00. Bergen BK-spelarna är mer taggade än någonsin och ser framemot morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Åskådare

Hoppas och tror på er! Hjälp mig, vem blir skyttekungen i laget? Svara så snabbt som möjligt! :)

2009-07-09 @ 23:46:31
Postat av: Cheung

jag skulle sätta mina pengar på pont laisfeldt, då han har mig bredvid som framspelare :)

2009-07-10 @ 01:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0