Fansens åsikter om premiären

Redaktionen tog en runda bland tillresta supportrar för att höra deras åsikter om öppningsmatchen.

Peter "Koppen" Dahlgren

- Helt okej start. Det finns bra intentioner i spelet och jag blev glad när Leo gjorde mål eftersom jag spelat på honom som skytteligavinnare.

Lasse Kärra

- Horribelt av domaren att godkänna deras 3-2 mål. Jag blev så förbannad att jag sparkade sönder soptunnan uppe vid kiosken. Jag är nöjd med lagets upphämtning på slutet men kan inte släppa domarens insats. Pont såg riktigt lätt ut på fötterna idag, han som alltid brukar vara segstartad i turneringar. Det bådar gott inför kommande matcher.

Rasmus Näver

- Grymt bra stämning på läktaren! Synd att vi inte fick med oss alla pinnarna i en match där vi kanske trots allt får vara nöjda med en pinne. Alltid svårt för ungdomar att spela mot rutinerade rävar men jag tycker att killarna gjorde det bra. Det lyser dock igenom ibland att det är ungt lag, speciellt i uppbyggnadsfasen av spelet där jag tycker att killarna blir lite ivriga med att slå den avgörande passningen. Men va fan, de är ju trots allt junisar utan skägg på väg uppåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0