Winka

Det surras väldigt mycket runt IFK Jyrgens Fredrik Winka Fjällström just nu. BBK har som sagt tidigare anmält ett intresse för spelaren men IFK Jyrgen har sagt att spelaren inte är till salu, men vi kan hoppas än!

Under kvällen så stötte jag och Winka på varandra och började såklart prata om såvida övergången kommer bli av eller inte.

- IFK Jyrgen är en väldigt speciell klubb för mig eftersom det är min moderklubb. Man kan säga att det är mer än bara en förening utan en religion också säger Winka om IFK Jyrgen.

- Men visst lockar det att byta klubb då jag kört fast lite med Lycksele gänget men det ska till mycket pengar och en klubb som är villig att satsa förklarar han i andetaget efter.


- Bergen leds ju av president Palani som har mängder av olje pengar från Kurdistan så du kommer ju få en rätt stor sign on bonus med BBK.

- Oj, det låter ju kanon säger Fjällström med ett stort leende. Det lät ju defenitivt lockande så vi kanske får ta oss en middag någon dag och diskutera framtid avslutar Winka innan måleri jobbet kallar.

Så det som annars var en mörk dag blev väldigt ljus för BBK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0