Wang

Tjena, vet att det varit ganska dåligt med skrivandet senaste tiden på bloggen så känner att jag måste skriva något nu. För klubbens del så ser det ut som att Joakim Johansson och Alexander Lindgren kommer att signa på inom den närmsta tiden för Bergen och det hoppas vi. Anders Cheung har äen lämnat Skellefteå nu för fortsatta studier i Uppsala, vi hoppas att han sköter sin träning där och styr tjejen på marks and brands vilket jag tror han har stor chans till:)

Själv har jag hängt hos Tavve hela dagen idag och nyligen varit hos Göran för att gå igenom några övningar till morgondagens träning. Är man kapten så är man. Då får man vara med och planera träningar och laguppställningar som jag gjort mycket genom åren, har Hasslow gjort det? Nej!! Vill bara påpeka att jag petade honom som kapten när jag kom till hans klubb Sunnanå för kanske fem år sen:)

PS. AIK bör skita i mcdonell nästa år och rikta in sig på kris beech i HV 71, satan så bra och SKÖN spelstil killen har.


Kommentarer
Postat av: President/kapten

de här håller inte samme...

skärpning!!

2009-01-18 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0