Underskatta inte vattnets värde

Strosar omkring på skolan. Somnar i böckerna. Tuggar maten mycket långsamt. Tävlar på toan. Allt är som det ska. Idag skulle jag spela Hamlet inför en stor publikskara och jag levde upp till förväntningarna med råge. Jag hörde t o m det viskas "du store tid" av fanatikerna på rad 1. I den gånga helgen lirade vi lite poker och jag drog hem storkosingen (det hör inte att vanligheterna). Vi såg också lite hockey på k-gården, ytterst bra stämning, även då det kan komma lite "JÄVLA DOMMARJÄVEL" ifrån rad 2 som inte verkar ha några besinningar. 
Taket lyfte i kvarters...

En glad nyhet även för Bergen BK är att jag lyckades fixa en blå kappa kaptens-bindels (Olov är huvudmisstänkt) för olaglig smuggling.
Ser ut någonting i stil med..


Snart ska jag göra en intervju med Bergens Samuel Pont-Laisfeldt, som kommer att ingå i ett skolarbete. Intervjun kanske kommer att läggas ut på bloggen lite senare. Det krävs minst ett vg för att den ska publiceras. Skulle även vara i behov av att komma i kontakt med klubbens sportchef Osman Palani, gällande storhetsvansinne på skolan, problemet kan dock vara att jag inte är berädd att betala utgående tele-räkningar.En bild från sunnanåcupen, Fällmans skotteknik...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0