Kvällsrapport

Godkväll kära läsare! Denna dag har varit väldigt händelserik för mig, kapten Pont. Jag började med att åka med cheung och jerker hemma hos den sistnämnde där vi bestämde oss för att starta denna blogg som vi räknar med att bli en succé. Kvällen har innehållit en väldigt aktiv scouting på facebook där jag och Grenholm försöker att skaffa oss ett kontaktnät i Norge som även nått Uruguay nu:)

Under scoutingen så spelades även en FIFA tunering som Pont tog hem lätt mot en annan BBK:are, Erik Andersson efter förlängning med sitt Kroatien. Ska även nämnas att GOE:iterna Jacob Hasslow och Staffan Bergman hade stora problem och åkte direkt,,skönt att sätta dit dom:D Sen har de även gått ut med en rejäl sågning av denna blogg men det tar vi bara med ett hånfullt skratt, de är bara avundsjuka på storklubben Bergen BK.

Inom kort kommer jag och presidenten Osman Palani gå ut med en spelartrupp och vad vi söker på transfermarknaden för att förstärka laget ytterligare. Mer info kommer! Jag kan säga att det kommer vara små spelarpresentationer iaf.
Nu är det godnatt och vi höres imorgon kära läsare.

Mvh Samuel Pont Laisfeldt


Erik Andersson som tyvär inte kunde medverka i pingisen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0