Kvällsrapport

Hallå, jag måste be om ursäkt för det inte kom någon kvällsrapport igår. Det var en mycket besviken Pont Laisfeldt som kom hem från träningen på kvällen efter att ha förlorat mot "tvåan" på jojo testet med sitt Robertsfors. Det hände förövrigt inte så mycket igår heller förutom en gemensam lunch och drygt en timmes siesta på dagen:)

Idag har det inte hänt så mycket mer heller. Gemensam lunch hos Cheung och åkande efter maten. Blev även två glassar hos han, en daim och en magnum. Mycket gott! Ikväll har jag haft fysträning och det gick väl okej, kände mig tung:) Nu väntar nog sängen och en chipspåse, är extremt sugen på chips så då är det bara att trycka..... Men måste kanske spara magsäcken för den gemensamma på tatung imorgon då även Marcus Andersson ska delta, var länge sen vi deltog på en gemensam tillsammans så det ser jag fram emot:) Har även ett och annat att tänka på nu så kan komma att bli sent för mig. Godnatt!



Marcus Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0