Kvällsrapport

Hallå!
Dagen började med att jag åt en stadig frukost som innehöll gröt och mackor vid 9-tiden. Klockan 10 kom coach Samir och hämtade mig för vidare färd mot Umeå där en match mot Sandåkern väntade. Efter en timmer spel så var matchen spelad där vi (Robertsfors) vann en målrik tillställning med 7-5. Tyvär gjorde jag bara ett mål som kunde ha varit fyra efter två kanonräddningar av deras målvakt och en lobb som gick ribba, stolpe ut. Men målen kommer:)

Dock var matchens höjdpunkt då jag delade ut en perfekt open-ice tackling, eller ska man kanske säga open-grass då en Sandåker spelare passade och skulle gå på vägg men sprang rakt in i Väggen Pont som naturligtvis såg sin chans att dela ut en tjuvsmäll. Killen utgick därefter och Pont gick därifrån med ett litet flin på läpparna.

Sen åkte jag lite och for därefter till Fredrik med bror min. Vi hade det väldigt trevligt och tilltugget för kvällen blev mycket oväntat vitlöks-baguetter som smakade mumma. Nu har jag dock sett ett sömnpiller till film så nu väntar en god natts sömn och gym imorgon bitti och en gemensam hemma hos Hasslow. Det blir att köra på hårt nu!!!!

Jag vill också passa på att gratulera "Sudden" till sitt första mål för Vancouver inatt.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/nhl/article4159630.ab



Mvh Samuel Pont Laisfeldt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0