Erik Lundgren gästbloggar

Tjenare..  Erik Lundgren här. 

Sitter just nu hemma hos hasslow nu och chillar med fotbollsgrabbarna. Vi har sett lite tv och spelar FIFA-turnering på xbox 360. 

Trevligt att komma hem till GOE:s högkvarter och dricka lite skumpa.

Tyvärr så förlorade jag och Bi våran första match när vi mötte Samuel Pont Laisfeldt och åkte ut direkt.. men ärligt talat så är inte Xbox min starka sida. Jag har aldrig gillat den konsolen förstår mig inte på knapparna. Föredrar Playstation 3 skarpt! 

Men vi har kul i alla fall och det är huvudsaken. Förhoppningsvis får jag möjlighet till revansch på hemmaplan i en framtida NHL-turnering på PS3:) 

För övrigt vill jag säga att jag tycker det är grymt kul att Bergen BK och GOE satsar stenhårt den här säsongen. Ser fram emot att se tuffa kamper lagen emellan i alla möjliga sporter.. och framförallt ska det bli spännande att se GOE Invitational Cup den 11:e Juli. 

Eftersom jag varit på Norran i flera månader ska jag göra allt för att denna verksamhet får större uppmärksamhet i media. Det är viktigt för både BBK:s och GOE:s status.

Sist men inte minst så måste jag säga att jag som reporter är neutral. Tar varken parti för nått av lagen. 

Därför hoppas jag på att även kunna komma med ett yttrande på GOE:s hemsida för att jämna ut det lite grand! 

skabb

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0