Bloggare och damförening?

Tjena!

Vad jag har förstått så går det ett rykte på stan där flera människor har anmält ett intresse för att få vara delaktig i denna blogg. Som ni kanske vet så är vi tre, fyra personer som skriver i bloggen och då har väl många tänkt att "jamen då kan ju jag också vara med" men så funkar det inte!! Man ska ha en anknytning till Bergen BK, alltså man ska representera klubbens färger och känna stolthet och kärlek till klubben!!

Idag efter vår gemensamma lunch på tatung som förövrigt var fantastisk god och trevlig så gick vi en tur på stan. Jag hittade mig en fin skjorta som jag köpte, cheung en jacka och Marcus ett diskställ:O Det var dock inte det anmärkningsvärda för dagen utan det var när vi träffade två damer vid namn Maria Östlund och Viktoria Lindkvist. De kom fram till oss och fullständigt hyllade denna blogg, (vilket kanske inte var så oväntat), och frågade om de fick vara med och skriva. Enkelt så förklarade vi hur situationen var att man måste representera klubben för att få skriva och de bara gick ner på sina knän direkt och började be om att få vara med, men vi sa nej direkt.

Tårarna föll ner och de frågade en gång till och vi fick såklart dåligt samvete och sa att vi skulle ta ett snack med presidenten och vilken glädje kvinnorna visade då:) Det är alltså inte helt möjligt att vi snart har tjejer med i denna förening. För att bli en ännu större klubb så bör man ha ett damlag också men vi får se hur det blir med den saken. Skulle det startas så skriver vi det i bloggen och har tryouts:)



Maria och vickan


#62

Kommentarer
Postat av: no comments

varje lag måste ju ha gruopies, skulle höja stämningen inom gruppen. ( iaf osmans)

2009-01-15 @ 08:35:36
Postat av: Anonym

jag skulle gärna bli gruopie till bergen bk:

2009-01-15 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0