Bergen scoutar

Först Palani till Eskilstuna, sedan jag till Uppsala. Allt tyder på att Bergen storsatsar mot eliten. Pengarna är inget problem i klubben då man har den så kallade lådan. Man tänker längre fram i tiden, då storstjärnorna börjar bli avdankade och måste lägga av proffskarriärerna. Det måste komma spelare under ifrån fort!

Bergen är en välkänd planteringskola av unga talanger. Detta år så har man plockat upp William Grenholm som sist gjorde en strålande pingismatch mot GOE. Vi i ledningen hoppas att han fortsätter i samma stil och utvecklas som alla andra talanger i klubben. Adam Larsson är en annan ung talang som troligtvis också blir uppflyttad från juniorlaget till A-laget inom kort.

Jag ska försöka boka in en träff med upptagne presidenten Palani. Vi behöver diskutera om hur vi ska få anno 2009 till Bergens år.

Efter tre timmars resande känner jag mig lite tröttkörd (jet-lag).



#19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0