Vem får tröjorna ?

Jaa, vem får tröjorna?
Tog ett snack med sp-l och han sa att det var lugnt och att han och Palani hade allt under kontroll. Jag vet att den här diskussionen inte ligger på mitt plan och att jag ska vara nöjd med att ha stabilisera i A-truppen. Dock så känns det inte som om dom har 110 % koll. Dela ut tröjor till feta "medelsvenssons", när Ugandas största talang skulle kunna döda för att få en gul. Jag vet att vi har råd med tröjor (Palanis oljepengar) men jag menar hur ser det ut i bokföringen när spelare med fina kontrakt sparkas efter ett halvår. Så sp-l och Mr president, tänk noga igenom erat val och fixa en drömtrupp inför 2009 år eventer.

Visst är den sexy ?


Frågan är, får jag behålla min gula efter det här inlägget?

#33

Kommentarer
Postat av: okänd

nån som just blev av med sin!

de e allt jag kan säga :)

2009-02-06 @ 19:37:19
Postat av: okänd

Judas?

2009-02-07 @ 13:06:16
Postat av: 33

nae,okänd du har inte forstått krönikan...

2009-02-07 @ 13:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0