Skabbrobin

Hallå, idag har varit en ganska händelserik dag för mig Samuel Pont Laisfeldt. Dagen började på gymmet med bror, och med två BBK:are, Alexander Lindgren och Erik Andersson som övertygade stort. Har under dagen också gjort klart med en spelare till 99%, kontraktet ska bara skrivas på men jag väntar till det är påskrivet innan jag presenterar spelaren. Det är en spelare vi jagat en längre tid.

Idag har jag också lunchat med Robin "skabb" Lövgren. Det var väldigt händelserikt då vi bl.a. komposerade en låt på pianot där han tog enormt stort ansvar med sin känsla och passion för musiken. Han låg också och strula med Staffans hund Daffie och vi lyssnade på mycket bra musik också. För er som inte vet så ingår "skabb" i BBK:s organisation, men han är inte med i någon bollsport och alla som sett killen med en boll vet nog varför.

Däremot är Robin en riktig fisk i vattnet och fått ett mycket välförtjänt smeknamn i "poseidon". Han kommer finnas med i en ev. simkamp eller i ett triathlon mot GOE. Robin VAR även en utmärk friidrottare med höjdhopp som sin huvudgren men vi vet inte säkert nu om han håller samma klass då han lagt på sig några kilon.

Vi vill inte visa en bild på Robin med tanke på hans smeknamn "skabb". Det finns ju en anledning till namnet.

#62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0