Samuel alias Bourne?

Dagen har börjat väldigt händelserikt för kapten Pont Laisfeldt då han har vittnat om en krock på Sörböleskolan. Polisen visste dock om att Pont är en farlig man a lá Jason Bourne så man tog det bara över telefonen. Skulle jag in på stationen skulle det mest troligt slutat illa då polisen skulle inse vad jag var för snubbe. Skulle nog också vara påväg till Indien nu men en annan identitet. Alla som känner mig vet att jag och Jason Bourne är ungefär samma sorts kille.


http://www.youtube.com/watch?v=e213bFAGLy4

Kommentarer
Postat av: ledningen

vill bara än en gång påminna alla om att pont inte är BBKs kapten,

palani är kapten o bäckström andre kapten,

så punkt slut!

2009-02-20 @ 13:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0