Nyförvärv!!

Ikväll har Bergen BK dam gjort klart med en ny spelare vid namn Jane Westermark. Jane eller även känd som "janne" har ett förslutet med de gamla klasskamraterna Maria, vickan, president Palani och kanske framförallt sin man Samuel Pont.

Jane är en fantastisk person som kommer bidra väldigt mycket på lagfesterna med sin otroliga glädje och inställning till fest. Ska även nämnas att Westermark är en underskattad spelare också som har en näsa för mål.



Jane uttrycker sig själv såhär.

- Det känns fantastisk att ha äntligen fått skriva på. Har varit väldigt mycket strul med allt pappersarbete men nu är det äntligen klart. Ska bli roligt att få återförenas med de gamla tjejerna från klassen också. Dessutom så kommer jag få mer tid med min make och det bidrog också mycket till att jag skrev på.

- Sen vill jag också hälsa "vickan" att hon har fel om Maria. Maria är väldigt söt och vacker och kan klä sig med stil så jag tror Victoria bara var avundsjuk vill Jane bara påpeka som vill ha en bra lagsammanhållning.

- Jag tycker det är viktigt att vi trivs tillsammans och har roligt för då tror jag vi kan prestera till max. Och uttalar sig vickan så kanske Maria tar det fel så ska nog ta ett snack med båda tjejerna.

Vi i BBK:s ledning tror mycket på vårat senaste nyförvärv som mest troligt kommer bidra till att lagsammanhållningen som redan är bra blir ännu bättre.


#62

Kommentarer
Postat av: Maria

Märks tydligt är vi är era favvo tjejer!;D Men snälla släpp tyglarna nån gång.. Nu går det överstyr!! Sluta med allt påhitt grabbar! Haha!!

2009-02-04 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0