Helgen

Hallå, cupen blev fiasko i helgen då vi snöpligt/slarvigt åkte ut med en minut kvar av sista gruppspelsmatchen då vi släpper in ett mål samt att jag var typ tuneringens sämsta spelare. Sen att Molly Sandén vann över Bwo gjorde helgen sämre då jag och DC spelat pengar opå EMD och bwo, stora summor handlar det om.

Det fanns också ljuglimtar, jag vann ett parti "risk" väldigt enkelt. Där har många lite att lära av mig när det gäller sällskapsspel. Där är BBK kanske ett av de starkaste lagen i världen rent av. Luktar risk match snart hemma hos Hasslow? Men singentunering då, då både Cheung och Palani inte är i Skellefteå.


#62

Kommentarer
Postat av: #19

Samme det är lugnt, jag kommer hem snart. Då ska vi visa hur man spelar risk.

2009-02-23 @ 15:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0