Frisyr

Tjenare!

Under kvällen som varit så har jag klippt mig hemma hos Marcus. Väldigt fint blev det iaf. Personligen så tycker jag fler måste våga kliva ur garderoben och följa mitt exempel på hur ens hår ska vara. Många vill men vågar inte!

Här får ni en liten bildserie på kvällens klippning som avslutades med att se wedding crashers, mycket bra film.









En jag defenitivt tycker ska följa detta exempel är Osman Palani som alla vet ser bättre ut i snagg och vill själv snagga sig men ändå inte gör det. Osman, kom igen!!

#62

Kommentarer
Postat av: Bergman till bergen!

.

2009-02-09 @ 08:59:08
Postat av: GOE

dementeras starkt !

2009-02-10 @ 17:02:29
Postat av: #62

Staffan är aldrig välkommen..dock är han min bror

2009-02-10 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0