Framtiden

Bergen BK kan med glädje medge att man har lyckats knyta åt sig ännu en ung talang, Payman Palani. Under förmiddagen blev det helt klart att A-torparn och presidentens lillebror Payman kommer att spela de fem närmaste åren i Bergens gula matchställ. Payman kommenterar sitt nya val.

- Jag har alltid drömt om att få axla storebrors mantel. Det känns stort att få representera en klubb som Bergen BK, för även jag som alla andra A-torpare har drömt om att få äran att tillhöra BBK.Jag hoppas att under min tid i BBK kunna utvecklas både som person och professionell idrottare. 

 payman

Kommentarer
Postat av: Anonym

går han in brevid adam larsson el?

2009-03-02 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0