Förlåt!


Det finns ögonblick som man aldrig glömmer,
Underbara sådan då man befinner sig i lyckorus, stolt står upp för sina handlingar och vill ta världen i sin famn,
Och tillfällen då man helst av allt vill gräva ned sig under jorden av skam.
Jag har haft lyckan att få uppleva dessa ögonblick under min tid i Bergen BK,
Många ljuvliga minnen som jag för evigt kommer att minnas,
Men dessvärre även ögonblick som man för alltid kommer att ångra.
Ögonblick då jag inte bara vanhedrat mitt namn utan även skamset Bergen BK:s rykte.
Ögonblick då viljan att vinna varit väsentligare än respekten för mina motståndare.

Så därför vill jag nu be om ursäkt till dem som råkat ut för mina obegåvade handlingar och särskild för det som hände under Dundercup finalen 07.
Det går inte att beskriva med ord hur ledsen jag är över det som inträffade och jag hoppas att du en dag förlåter mig.

Ära och berömmelse har sett till många inskränkta beslut och alla vi har någon gång ståt för en sådan.

Ordet förlåt har förlorat sin oskuldsfulla innebörd och tyvärr är det allt färre som tar åt sig dess gudomliga mening.

Dess gudomliga mening som jag hoppas att mina motståndare förstår,
Och dess oskuldfulla innebörd som jag utnyttjar mig av

Så än en gång förlåt mig för mina ointelligenta handlingar

Mvh President Osman Palani

Kommentarer
Postat av: #62

Stort Palani!! Jag blir så otroligt rörd när jag läser detta. Jag kommer alltid förlåta dig för dina handlingar.

2009-02-06 @ 18:02:30
Postat av: #62

Det är stort att du går ut med detta palani och jag kommer alltid att förlåta dig, min vän, min ledare och min president.



Forza BBK!!!

2009-02-06 @ 18:15:35
Postat av: stort fan

marry me ! <3

2009-02-06 @ 18:48:22
Postat av: kurden

Hahaha,är tyvärr bortgift!

2009-02-06 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0