Emil Gustavsson

Hallå!

Idag har jag varit hemma hos William Grenholm och gjort ett skolarbete om Bergen BK och min roll i laget. Jag förklarade lite historik, vad klubben står för, min roll på och utanför laget och några andra BBK:are. När jag senare kom hem så insåg jag att jag missat en väldigt viktig kille som aldrig tidigare nämnts på bloggen, Emil Gustavsson.

Nu tänker ni säkert, "vem tusan är den där Emil och vad har han för roll i laget?". Emil har en roll, han är PR ansvarig och försöker fixa sponsorer samt utrymme i media. Tidigare har han skött sitt jobb väldigt bra då han fixat sponsortryck på de gamla matchtröjorna.

Nu jobbar han hårt för att fortsätta hitta sponsorer till våra nuvarande tröjor och Skellefteå tvätten känns som ett hett alternativ. Hur Emil kom in i klubben är att han smörat för mig och Palani i tre år och vi kunde itnte säga nej tillslut. Frånsett från smörandet så har en en extremt snygg mamma som bakar oerhört gott fika som vi inte heller kunde säga nej till.



F.v Emil och Pont


Kommentarer
Postat av: Jane

ååååhyeah snygga killar! ;D

2009-02-13 @ 14:09:35
URL: http://janewestermark.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha osman på den där bilden!! hahahahaa ojävlar vilken svank jag har :P

2009-02-16 @ 21:26:16
Postat av: #62

Vi klagar inte:)

2009-02-17 @ 00:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0