Norge dag 2 och 3

En stor och varm tekopp har just avnjutas uppe på Norefjäll och bara en timme kvar till julafton. Tiden i Norge har varit grymt bra såhär långt och ska väl förhoppningsvis vara minst lika bra. Det blir inte sämre av att Sandra bara bakar och bakar, just nu negerbollar som skall tryckas med glädje.

Igår kväll (Tisdag) så drog jag, Sara och hennes Kille? Oskar och klättrade där jag var den enda somn klarade hela väggen på 16m trots en viss rädsla för höjder. Vi hann även med lite airhockey och sedan ett bröstpass på gymmet. Därefter åt vi pizza på pizzerian och kvällen avslutades med lite PES 10 med Oskar där resultatet blandades.

Idag Onsdag så drog jag och Sara ut i backen. Nu kunde man åka hela vägen ner till byn och det var grymt brant men en utmaning. Jag känner att jag har utvecklats enormt som både skidåkare och person dessa två dagar uppe på fjället. Mycket bättre sikt idag men ändå svårt att se mot slutet av dagen då Sara höll på åka vilse.
På kvällen har vi såga ner en gran och därefter slappnat av på hotellets relax avdelning.

Höghöjdsträningen samt skidträningen har gett mig nya möjligheter för att bli Sunnanåcupens bästa spelare.

Direkt från Norge av saamuel Pont Laisfeldt #62



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0