Norge dag 1 och två.

Klockan är fyra och jag och min skidcoach Sandra Holmstrand har just kommit hem efter ett x antal timmar i skidbacken, så tänkte ta tid och berätta lite om resan såhär långt.

Måndag


05.00 klivar vi upp och tar bussen 06.00  för att senare ta flyget 07.00 i snöstormen som varade. Väl framme på Arlanda tog vi någon cheeseburger för att direkt efter träffa A-torp legenden Viktor "Whike" Agnarsson. Planet till Oslo var sedan 40 min försent så missa bussen som skulle ta oss upp på Norefjäll eller vad stället nu heter så fick vänta 4 h i Oslo med massa packning så hann träffa en annan BBK:are, Erik Andersson. När vi sedan var framme vid 9 efter 2 timmars buss så blev det tacos och poker vid 00.00.

Tisdag

Idag klevv vi upp 11 kanske, tog frukost och gick och hyrde skidor för resten av veckan. Sedan begav sig jag och Sandra upp på berget och prövade på olika backar och liftar och sikten var under all kritik. Bild på det kommer sen. Sedan tappa vi bort oss när vi  skulle hem så blev lite offpist och på längdskidspåret för att komma till hotelet där jag nu sitter och ska se that 70´s show och planerar framtida skidresor med Cheung då kanske en viss Palani får hänga på och lära sig...

#62

Kommentarer
Postat av: Sandra Holmstrand

Bara en riktigt proffsig skidcoach kör vilse medvetet så att lärjungen ska få lära sig på riktigt!

2009-12-23 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0